donderdag 19 augustus 2010

rectificatie

Oeps!!
Beter laat dan niet, maar ik kom er net achter dat er een foutje staat in het teffbroodrecept dat ik in juli plaatste.  En als ik zelf ergens een hekel aan heb,  is een recept dat niet klopt. Gelukkig is dit niet desastreus, maar als je nog onervaren bent in het bakken van glutenvrij brood (wat al niet meevalt voor een ervaren kok)weet je misschien niet wat te doen.
In plaats van 175 ml water moet er staan 375 ml. Gelukkig kom je er tijdens het maken wel achter, omdat  je er vanzelf water bij wilt doen om een samenhangend deg te krijgen. Ik hoop dat het geen problemen heeft opgeleverd voor iemand.
(ondertussen heb ik recept aangepast)


Wat me brengt op het volgende: als iemand vragen heeft of opmerkingen over de recepten of  over wat dan ook,
LAAT HET WETEN, PLEASE!!!

(Het kan natuurlijk ook zo zijn dat niemand mijn recepten maakt.)

Ik krijg naturlijk wel allerlei, meestal mondelinge, opmerkingen van vrienden en kennissen, daar ben ik al heel blij mee, ik heb een sitemeter, die me vertelt hoeveel mensen er per dag en per week mijn blog bezoeken en wat ze lezen,  maar nog prettiger zou het voor mij zijn om van mede-coeliaken feedback te krijgen.

Bloggen is namelijk een eenzaam bestaan, want thuis in de keuken en achter de laptop ben ik het toch zelf die alles doet.

Binnenkort verschijnt de nieuwe Glutenvrij, het magazine van de NCV (Nederlandse Coeliakie Vereniging) en daar staat een artikel in over mijn blog en mijzelf. Ik kijk er erg naar uit en hoop dat hierdoor meer mensen mijn blog gaan bezoeken en hopelijk ook gaan reageren.

Wat wel jammer is, voor mijn blog dan, is dat ik op 30 augustus zal worden geopereerd, mijn linkerpols wordt gereconstrueerd, waardoor ik 6 weken gips krijg en koken even een probleem wordt. Ik ben er nog niet uit hoe ik dit ga oplossen, maar ik ga toch proberen om in ieder geval 1 recept per week te plaatsen of een achtergrond artikel over glutenvrij koken en leven.

Ik hou jullie op de hoogte!


Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...